Az egyik legfontosabb tényező a logó, hiszen ezzel találkozik minden ügyfeled első alkalommal a világhálón, a közösségi oldalakon, a honlapodon. Minél több helyen látja a közösség, annál hatékonyabb a brand építés, vagyis a terméked, a márkád hirdetése, a bizalom kialakulása a potenciális vásárlóid és partnereid felé, de akár a kollégáid, leendő munkavállalóid irányába is.

Ha kész van a logó, akkor használhatod:
  • közösségi oldalakon profilképként 
  • e-mailek aláírásában
  • weboldalon, hírlevelekben, landing oldalon, PR cikkek hasábjain
  • nyomtatott anyagokon, mint a névjegykártya, fejléces papír, boríték, katalógus, kirakati plakátok, ajtómatricák
  • különböző promóciós ajándékok ügyfeleid részére: naptár, toll, esernyő, jegyzetfüzet, bögre vagy szinte bármire, már csak a képzeled szab határt 
  • berendezéseken: kirakati fólián, autófólián
Tervezzük meg együtt az arculatot!
Mondd el nekem, mivel foglalkozik a céged, írd meg a nevet, amit szeretnél látni a logón és add meg azokat az adatokat, amiket a névjegykártyádra szeretnél írni. Ha ezek megvannak, elkészítem neked az arculati tervet. Egyeztetünk egyszer, egyeztetünk kétszer és a harmadik alkalomra elkészül a céges arculat, amit bátran használhatsz majd. Szép és esztétikus, a mai kornak és technika követelményeknek megfelelő kialakítással sikeresebben fogod működtetni a vállalkozásod.